Betingelser og vilkår

Fruktkurv

Innkommende Ordre med fruktkurv på torsdag og fredag med levering utenfor Oslo og Omegn blir pakket og sendt ut med Bring på mandag.

Fruktkurv Levering i Oslo og Omegn er 1 dag rett på døren.

Fruktkurv Leveringstid i resten av landet er etter ordrebehandlingstid og sendes ut til Bring innen tre virkedager rett på døra. Besøk Bring hjemmeside for å spore din pakke.

Ingen ordrebehandling i helg- og på helligdager.

I romjulen vil det være noe redusert henting og utkjøring i forbindelse med Bring romjulsruter. 

 

Sjokolade

Alle sjokoladekurver, dekorasjoner og sjokolade er håndverksmessig utført. Vi tilstreber å ha lett tilgjengelige Sjokoladen i alle våre produkter som vi viser i vår nettbutikk. Sortimentet vil variere gjennom året fordi tilgangen på sjokolade vil variere gjennom årets sesonger. Hvis en spesiell kurv ikke er tilgjengelig, vil denne erstattes med noe i lignende. Vi vil alltid jobbe mot å skape en kurv så lik det originale produktet som mulig.

 

Bukett Norge

Buketten blir levert fra lokale blomsterforhandler over hele Norge. Dersom du bestiller blomster som et tilbehør, må du vite at matgaven blir sendt fra Oslo. Det betyr at mottkeren vil få 2 pakker!

 

Leveringtid utenfor Oslo/omegn

Levering med Bring har en leveringstid på 1-3 dager, avhengig av hvor mottakeren bor i landet. Vi kan dessverre ikke garantere å levere akkurat den dagen du ønsker.

 

Internasjonale bestillinger
Bestillinger til andre land, vi benytter oss av Bring samt direkte på døren

Vi leverer matgaver til de fleste land i verden, med noen få unntak, f. eks. til krigssoner.

Alle bestillinger behandles under kontortid. Ordre til Oslo levering samme dag.
Leveringsomkostninger varierer avhengig av hvilket fylke og land du vil sende matgaver til. Alle priser presenteres for deg før du fullfører bestillingen din. Alle priser på bestillinger vises er ink moms. Alle kjøp som gjøres i land utenfor Norge er ink moms.

 

Rabattkoder/ gavekort
Hvis du har mottatt en rabattkode er du ansvarlig for denne. For å unngå at uvedkommende bruker koden din og gjør en bestilling anbefaler vi at du oppbevarer den på et trygt sted.
Våre rabattkoder kan brukes i ordreprosessen før du gjennomfører betalingen.
Vær oppmerksom på at rabatter vanligvis er gyldige i en begrenset periode. Informasjon om dette finner du i i informasjonen som ble gitt deg da du fikk tilgang til rabattkoden./ gavekort. Vennligst kontakt oss dersom du har problemer med å bruke koden.

 

Firmakunder

Vi tilbyr betaling med Faktura på PDF eller EHF faktura. Alle våre priser er oppgitt inklusive merverdiavgift.

Matgaver vil bli levert til resepsjonen som så varsler mottakeren. Hvis mottakeren ikke er på plass eller om bedriften er stengt på ønsket leveringsdato, vil matgaver og levering ikke bli erstattet eller refundert.

Firmagaver Opptil 100 stk tar det minst 5 virkedager Over 100 stk, vennligst ta kontakt. 

 

Generelt
Tidspunkt for levering kan variere etter avtalene som foreligger med budfirmaene. Leveringene finner vanligvis sted mellom 08:00 og 22:00 på ukedager. kan ikke garantere et gitt tidspunkt for levering, men vil anstrenge seg for å etterkomme dine ønsker, dersom du oppgir dette.

 

Vi leverer i hele landet.

Levering i Oslo og Omegn er 1 dag.

Leveringstid i resten av landet er etter ordrebehandlingstid og sendes ut Bring innen tre virkedager. Besøk Bring hjemmeside for å spore din pakke.

Innkommende Ordre med fruktkurv på torsdag og fredag med levering utenfor Oslo og Omegn blir pakket og sendt ut med Bring på mandag.

Ingen ordrebehandling i helg- og på helligdager.

Vi har vanligvis rask levering, men rekker ikke alltid å behandle alle ordre som er kommet inn i løpet av helgen på mandager pga. stor arbeidsbelastning.

I romjulen vil det være noe redusert henting og utkjøring i forbindelse med Bring romjulsruter. Det vil være ordinær levering igjen fra januar.

Pakken leveres til ditt valgte utleveringssted. Du blir varslet via SMS eller e-post når pakken er ankommet ditt valgte utleveringssted.

 

Levering i høytider som JUL og PÅSKE

I høytider har vi stor pågang og alle vil sende og motta sine gaver før jul og påske. På grunn av stor pågang før påske og jul kan vi dessverre  ikke levere akkurat den tiden dere ønsker. Vi anbefaler derfor å heller sette en tidligere utleveringsdato slik at man heller sikrer seg at pakken kommer litt tidligere enn at den kommer for sent.

 

Søndager og offentlige høytidsdager
Vi har ikke levering på søndag og offentlige høytidsdager. Alle ordre bestilt til slike dager blir levert på nærmeste dag med levering før eller etter forespurt dato.

Servicekontoret er også stengt på lørdag og søndager og offentlige høytidsdager. Alle e-poster besvares nærmeste hverdag deretter.

 

Ansvar og leveringsbetingelser
Bestiller (kunden) er ansvarlig for at leveringsinformasjon til mottaker er fullstendig og korrekt. Hvis det oppstår forsinkelser i leveringen pga. uriktige eller ufullstendige opplysninger (inkludert dørnummer) oppgitt av kunden, vil bestillingen ikke bli refundert.

 

Send en gaven som anonym
 Vil du være anonym? Vi kan sende gaven din uten at mottakeren få vite hvem avsenderen er!


Betaling og sikkerhet
Du har flere betalingsmuligheter å velge mellom når du gjør en bestilling hos Delikate Matgaver. Vipps, Visa, Master og PayPal hos oss er trygt og sikkerheten når du betaler på vår nettside er av høyeste kvalitet.

Bedriftskunde kan velge PDF eller EHF faktura

 

Forhåndsbetaling skjer før levering.
Faktura er kun for bedrifter. Vi tilbyr betaling med Faktura på PDF eller EHF faktura. Faktura sendes automatisk som epost. Dersom du oppdager feil ved fakturaen, vennligst kontakt oss.

 

Bestillingsbekreftelse
Etter at du har fullført en bestilling, vil du få en bestillingsbekreftelse på din skjerm. En bestillingsbekreftelse blir også sendt til din registrerte e-postadresse.  Har du spørsmål, ta kontakt med kundeservice på [email protected] 

 

Minimum bestilling

Vi har en minimum ordreverdi på 350 NOK

 

Reklamasjon/angrefrist

Vi forsøker hele tiden å yte best mulig service, levere den beste kvaliteten, skaffer det du trenger, alt du trenger til best mulig service. Hvis det oppdages en feil eller mangel på leveringen må du som forbruker gi Delikate matgaver melding om at du⁄dere vil påberope seg mangelen (reklamasjon) innen 24 timer etter mottakelsen av varene. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Vi gir 100% garanti på service og levering.

Blomster og frukt regnes som ferskvare, derfor gjelder ikke lov om angrefrist.

Ved reklamasjon gjelder kjøpsloven og Delikate Matgaver har egen kjøpsgaranti for frukt.

 

Personopplysninger

Beskyttelse av personopplysninger oppgir ikke kundeinformasjon til en tredje part uten dennes uttalte samtykke.