I nettbutikken vår kan du raskt, trygt og enkelt bestille matgaver og gaver som sjokolade, fruktkurv og kakekurv og ostekurv.

Ønsker du noe helt annet, har du en spesiell gave du vil ha pakket inn på en enda mer spesiell måte? En gaveeske eller flaske dekorert oppi fruktkurven. Vi kan dette med å imponere!

Kontakt oss: Har du spørsmål eller andre henvendelser send oss e-post på: kontakt oss.

Vi er også tilgjengelig på telefon: 47 23 45 76 alle hverdager fra kl. 09.00-16.00.

 

Priser
Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

 

Betaling

Betaling skjer ved den valgte betalingsmåten i kassa. Betalingsmåten er levert av Quickpay og vi tilbyr kortbetaling med Visa, Vipps og Paypal.

 

Faktura kun til Firmakunder

Vi tilbyr betaling med Faktura på PDF eller EHF faktura. Ved valg av faktura er forfallstiden 10 dager. En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Alle våre priser er oppgitt inklusive merverdiavgift.

Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

Matgaver vil bli levert til resepsjonen som så varsler mottakeren. Hvis mottakeren ikke er på plass eller om bedriften er stengt på ønsket leveringsdato, prøver vi å få levert den til neste arbeidsdag eller den blir levert til nærmeste hentebutikk.

 

Minimum bestilling

Vi har en minimum ordreverdi på Kr 299,-

 

Bestillingsbekreftelse
Etter at du har fullført en bestilling, vil du få en bestillingsbekreftelse til den registrerte epost adressen. En bestillingsbekreftelse blir også sendt til din registrerte e-postadresse.  Har du spørsmål, ta kontakt med kundeservice på [email protected] 

 

Reklamasjon/angrefrist

Vi forsøker hele tiden å yte best mulig service, levere den beste kvaliteten, skaffer det du trenger, alt du trenger til best mulig service. Hvis det oppdages en feil eller mangel på leveringen må du som forbruker gi Delikate matgaver melding om at du⁄dere vil påberope seg mangelen (reklamasjon) innen 24 timer etter mottakelsen av varene. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Vi gir 100% garanti på service og levering.

Blomster og frukt regnes som ferskvare, derfor gjelder ikke lov om angrefrist.

Ved reklamasjon gjelder kjøpsloven og Delikate Matgaver har egen kjøpsgaranti for frukt.

 

Personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du av vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.

 

Generelt
Tidspunkt for levering kan variere etter avtalene som foreligger med budfirmaene. Leveringene finner vanligvis sted mellom 08:00 og 22:00 på ukedager. kan ikke garantere et gitt tidspunkt for levering, men vil anstrenge seg for å etterkomme dine ønsker, dersom du oppgir dette.

 

Cookies
Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg.

 

Leveranser i Oslo/omegn
Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og leveres dagen etter skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling.

 

Leveranser utenfor Oslo/omegn

Levering med Bring har en leveringstid på 1-3 dager, avhengig av hvor mottakeren bor i landet. Vi kan dessverre ikke garantere å levere akkurat den dagen du ønsker. 

 

Internasjonale bestillinger
Bestillinger til andre land, vi benytter oss av Bring med hjemlevering / rett på døra.

Vi leverer matgaver til de fleste land i verden, med noen få unntak, f. eks. til krigssoner.

Leveringsomkostninger varierer avhengig av hvilket fylke og land du vil sende matgaver til.

 

Rabattkoder/ gavekort
Hvis du har mottatt en rabattkode er du ansvarlig for denne. For å unngå at uvedkommende bruker koden din og gjør en bestilling anbefaler vi at du oppbevarer den på et trygt sted.
Våre rabattkoder kan brukes i ordreprosessen før du gjennomfører betalingen.
Vær oppmerksom på at rabatter vanligvis er gyldige i en begrenset periode. Informasjon om dette finner du i i informasjonen som ble gitt deg da du fikk tilgang til rabattkoden./ gavekort. Vennligst kontakt oss dersom du har problemer med å bruke koden.

 

Vi leverer i hele landet.

Levering i Oslo og Omegn er 1 dag.

Leveringstid i resten av landet er etter ordrebehandlingstid og sendes ut Bring innen tre virkedager. Besøk Bring hjemmeside for å spore din pakke.

Innkommende Ordre med fruktkurv på torsdag og fredag med levering utenfor Oslo og Omegn blir pakket og sendt ut med Bring på mandag.

Ingen ordrebehandling i helg- og på helligdager.

I romjulen vil det være noe redusert henting og utkjøring i forbindelse med Bring romjulsruter. Det vil være ordinær levering igjen fra januar.

Levering i høytider som JUL og PÅSKE

I høytider har vi stor pågang og alle vil sende og motta sine gaver før jul og påske. På grunn av stor pågang før påske og jul kan vi dessverre  ikke levere akkurat den dagen dere ønsker. Vi anbefaler derfor å heller sette en tidligere utleveringsdato slik at man heller sikrer seg at pakken kommer litt tidligere enn at den kommer for sent.

Den vanlige leveringstiden er:

Bedrift, mellom kl 09:00-16:00 og Privat, mellom kl 18:00-22:00. Dette økes i Påske og Juletider til kl 23:00 slik at alle får sine pakker på tide. 

 

Søndager og offentlige høytidsdager
Vi har ikke levering på søndag og offentlige høytidsdager. Alle ordre bestilt til slike dager blir levert på nærmeste dag med levering før eller etter forespurt dato.

Servicekontoret er også stengt på lørdag og søndager og offentlige høytidsdager. Alle e-poster besvares nærmeste hverdag deretter.

 

Ansvar og leveringsbetingelser
Bestiller (kunden) er ansvarlig for at leveringsinformasjon til mottaker er fullstendig og korrekt. Hvis det oppstår forsinkelser i leveringen pga. uriktige eller ufullstendige opplysninger (inkludert dørnummer) oppgitt av kunden, vil bestillingen ikke bli refundert.

 

Send en gaven som anonym
 Vil du være anonym? Vi kan sende gaven din uten at mottakeren få vite hvem avsenderen er!

 

Levering av sjokolade

Alle sjokoladekurver, dekorasjoner og sjokolade er håndverksmessig utført. Vi tilstreber å ha lett tilgjengelige Sjokoladen i alle våre produkter som vi viser i vår nettbutikk. Sortimentet vil variere gjennom året fordi tilgangen på sjokolade vil variere gjennom årets sesonger. Hvis en spesiell kurv ikke er tilgjengelig, vil denne erstattes med noe i lignende. Vi vil alltid jobbe mot å skape en kurv så lik det originale produktet som mulig.

 

levering av Bukett Norge

Buketten blir levert fra lokale blomsterforhandler over hele Norge. Dersom du bestiller blomster som et tilbehør, må du vite at matgaven blir sendt fra Oslo. Det betyr at mottkeren vil få 2 pakker.

 

Levering av fruktkurv

Innkommende Ordre med fruktkurv på torsdag og fredag med levering utenfor Oslo og Omegn blir pakket og sendt ut med Bring på mandag.

Fruktkurv Levering i Oslo og Omegn er 1 dag rett på døren.

Fruktkurv Leveringstid i resten av landet er etter ordrebehandlingstid og sendes ut til Bring innen tre virkedager rett på døra. Besøk Bring hjemmeside for å spore din pakke.

Ingen ordrebehandling i helg- og på helligdager.

I romjulen vil det være noe redusert henting og utkjøring i forbindelse med Bring romjulsruter.